Monday, September 26, 2011

the best birthday ever ♥

 ALHAMDULILAH...

there're so many good things happend to me last weekend... i'm blessed to have such wonderful hubby beside me who always cheer me up and make me feel very dihargai... dar, i love u eternally!!  ♥ ♥ ♥ ♥

it's totally overwelming ;)

on my birthday, malam tu my hubby planned with his cousin sisters, niece and nephew utk suprise me up.... actually cam dah bleh rasa coz bila call tu cam nak avoid jer kannn... hahahha.. my hubby ni mmg tau.. pastu dia kurang call.. biasa every 5 mins jerrr call... hahahhaa.. but i thought, bila smpi jer umah dia akan kata supriseeee!!!! tapi takkkk... my hubby pandai, bila smpi dia cam biasa jer.. wish jerr... pastu kata, siap to go out for dinner... hurrmmm... bila dah siap2, tanya nak dinner mana.. dia kata tak jadi laaaa.. kita g car wash jerrr.. LOL! sabar je laaaaaa....

then bila blk dari car wash tuuu... masuk jer umah...



SUPRISE!!!





hahahaha... giler terkejut! aduhhh.... bleh gugur jantung ku...



*sib baik kat umah mak long yeee.. klu kat umah sendiri sure kurus laki aku kene peluk! hahaha*

ok la, pas acara poteng kek, nyanyi2 bagai... ingat tu je la kan... pastu..








another.. SUPRISE








he framed our pictures... happynye... last year pon dpt gak, but this year is lagi cantikkkk... really appreciate his time and effort.... aduhhhh... it's make fall in love to him all over again... tq dar for everything...
i love you eternally...

but it's not over yet... hehehe..

xoxoxo
- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment