Sunday, September 11, 2011

puisi sang suami bila ingin kahwin lain! aduhhhh.... :LOL:

Isteriku...
jika engkau bumi,
akulah matahari.
aku akan menyinarimu kerana engkau mengharapkan sinaran dariku..
ingatlah bahtera yang kita kayuh, begitu penuh riak gelombang.
aku pasti akan tetap menyinari bumi, hingga kadang2 bumi terasa akan silauan ku.
lantas aku ingat satu hal bahawa TUHAN mencipta ku bukan hanya untuk bumi,
malah ada planet lain yang juga mengharapkan sinaranku.

Lalu...
relakan lah aku menyinari planet lain,
menyampaikan faedah adanya aku,
kerana sudah takdir Ilahi sinariku diperlukan di planet lain....

****************************************************************************
hahahahahaha... sabar je la suami...
*hopefully my mr dar tak bagi this puisi!*

p/s: wait to see apa jawapan sang isteri! hehehe

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment